Sistem Callcenter

Suntem in masura sa va oferim o solutie completa pentru Centru de Contact si Suport sau Telemarketing, de tip “callcenter” si aplicatii de tip centrala telefonica software. Se permite astfel interconectarea sediilor, indiferent de pozitia lor geografica, intr-un sistem unitar si centralizat care faciliteaza functiile de administrare si control a telecomunicatiilor din cadrul companiei. Apelurile intre interioare sunt gratuite, indiferent de sediile unde sunt alocate si sunt posibile numai cu conditia ca acele locatii sa aiba acces la internet.

Sistemul ofera posibilitati variate si multiple de adaptare a tuturor proceselor de comunicatii la fluxurile de activitate (workflow) ale companiei, optimizându-le si scazand costurile.

Sistemul ofera atat functii conventionale de “callcenter” de genul distributie automata a apelurilor, inregistrarea apelurilo cat si aplicatii tipice ale centralelor software precum: VoiceMail, E-mail, Fax2Mail. Aceste caracteristici sunt incluse in mecanismele de rutare si in procesele de evaluare si pot fi dezvoltate la cerere, in functie de necesitatile derularii activitatii companiei.

Serviciul este disponibil si in varianta abonament, aplicatia fiind instalata pe echipamentele noastre. Acest tip de implementare scuteste compania de la instalarea si achizitionarea unui hardware scump precum si a utilitatilor necesare pentru a deservi acest hardware: alimentare electrica redundanta, sisteme de climatizare, sisteme de monitorizare, conexiuni internet de banda larga redundante.

Supervizare – administrare.  Statistici – rapoarte.

Sistemul ofera posibilitatea supravegherii activitatii de catre unul sau mai multi supervizori. Toate apelurile si convorbirile sunt urmarite si ascultate prin intermediul unei interfete WEB, fiind inregistrate si stocate in baza de date. Accesul la rapoartele si statisticile din baza de date se face doar pe baza de user si parola. Toate informatiile despre grupuri, operatori, cozi de asteptare, grupuri virtuale etc. sunt actualizate în timp real. Rapoartele pot fi exportate ca fisiere pdf sau excel. Inregistrarile apelurilor sunt in timp real si se fac in format wav, mp3. Acest sistem se poate configura pe diferite nivele de acces

Carcteristici tehnice

Caracteristicile si facilitatile de dirijare a apelurilor sunt: setare apeluri, redirectare apeluri, apelare grup, retinere apeluri, posibilitatea de emitere anunturi in grup, parcare apeluri, preluare apeluri, diferite modalitati preconfigurabile de rutare apeluri,  transfer asistat sau neasistat al apelurilor, afisare numar de apel, restrictionare apelant, apelare dupa nume, music on hold la transfer, conferinta, convorbire video – in interiorul companiei, inregistrarea apelurilor, monitorizarea apelurilor operatorilor de catre supervizor,  inregistrarea la cerere a conversatiilor telefonice, descarcarea inregistrarilor sau urcarea acestora pe un server in vederea arhivarii, detalii de trafic ale apelurilor, meniuri cu mesaje preinregistrate, prompt-uri vocale in mai multe limbi etc.

Pentru o cotatie de pret avem rugamintea sa ne contactati… un callcenter minimal, dar  perfect functional, se poate realiza si cu un buget minim de 100 euro / lunar.